..:: دل دیوونه ::..

..:: دل دیوونه ::..

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 33485
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1




Nissanmaxima.mihanblog.com


چند قطعه شعر خسته....

صداي شکستن قلبم را نشنيدي چون غرورت بيداد مي کرد اشکهايم را نديدي چون محو تماشاي باران بودي ولي اميدوارم انقدر در آيينه مجذوب نشده باشي که حداقل زشتي ديو خود خواهيت را ببيني باشد که باديگران چنان نکني که با من کردي

******************

برای تویی که قلبم را شکستی می نویسم : تویی که خاطراتت تنها امید زیستن برای من است « همچنان دوستت دارم » می دانم که تو هیچگاه این جمله را درک نخواهی کرد اما نمی دانم چرا شاید تو هنوز وسعت عشق مرا در نیافته ای شاید تو هنوز نمیدانی که من چگونه دوستت دارم یادم می آید که می گفتی ساده باش حال ساده می گویم : « دوستت دارم »

******************

دنیا را بد ساخته اند... کسی را که دوست داری، تو را دوست نمی دارد. کسی که تو را دوست
دارد تو دوستش نمی داری... . اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم
و آیین هرگز به هم نمیرسند این رنج است و زندگی یعنی این...

******************

.:: آدمک آخر دنیاست بخند ، آدمک مرگ همین جاست بخند ، دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند ، آدمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند ، آن خدایی که بزرگش خواندی به خدا مثل من تو تنهاست بخند!

******************

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم



نويسنده: علیرضا تاريخ: یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ممنون که وبلاگ من اومدین،این وبلاگ رو برای دخترو پسرا درست کردم،بیشترین دلیل درست کردنم برای این وبلاگ اینه که بتونم دلهای شکسته رو به عشقش برگردونم.آرزومم هست که همه به هم برسن.... درضمن یادتون باشه که دلا شکستنی و برای سرگرمی با کسی دوست نشین که اون شوخی شوخی عاشقتون میشه و شما سرگرمی دیگه ای پیدا کردین.... اینو از من یادگار داشته باشین که آدم فقط یه بار به دنیا میاد،یه بار زندگی می کنه و عاشق می شه.پس جوری زندگی کنین که آخرش از همه چی راضی باشین واز خدا بابت زندگیتون تشکر کنین ......... دوستتون دارم ..........دوستان برای مطالب بیشتر به آرشیو مطالب برید و لذت بیشتری ببرید<ممنون>

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

برای بقیه مطالب به آرشیو مطالب سری بزنید،ممنون!وبلاگ ماکسیمام